پاسخ به پرسشهای متداول
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
ورود و ثبت نام:
-چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
در اپلیکیشن در منوی سمت راست روی گزینه “ثبت نام” بزنید. شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود. بعد از وارد کردن کد فعال سازی ثبت نام شما انجام میشود.
-برای خرید از فروشگاه شهروند، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید..
-رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟
-میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است.
-چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
روند ثبت سفارش:
-چطور در فروشگاه شهروند سفارش خود را ثبت کنم ؟
وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
بر روی خرید خود را نهایی کنید کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
روش پرداخت را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید.
-آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟
بله دو روش پرداخت وجود دارد
پرداخت با استفاده از کارت های عضو شتاب و پرداخت درب منزل
-چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟
با ورود به صفحه “سفارش های من و انتخاب گزینه ی “جزییات” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید. توجه کنید فقط در صورت ثبت نظر برای کالای خریداری شده و در صورت تایید آن به شما امتیاز تعلق میگیرد
-بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
-چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
پیگیری ارسال سفارش:
-چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
-پیگیری سفارش از طریق اپلیکیشن:
وارد حساب کاربری خود شوید.
روی تاریخچه خرید بزنید.
در این قسمت تمامی سفارشات و وضعیت آن ها را میتوانید مشاهده کنید.
-چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
-چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
شما می توانید برای این درخواست با فروشگاه تماس بگیرید و در صورت تایید سفارش خود را برای فروشگاه ارسال نمایید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]